سررسید شخصی

OPEN TO THE PUBLIC

سررسید شخصی

OPEN TO THE PUBLIC

صبرم از حوصله ی صبر شما سر رفته ...

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۶ ب.ظ

صبرم از حوصله ی صبر شما سر رفته ٬

بیقرارم که در دست تو پرپر رفته!...

آن زمانم که دلم غیر تو را بیزار است٬

خودم از دست خودم حوصله ام سررفته...

و میان دو شبت سایه ی مه غوغا کرد٬

کوکب و نرگس و خاتون دلم در رفته!...

و چنین شد که یگانه قمرم پیدا شد٬

خال تو شمس سحر شد٬دلم از ره رفته!...

و هنوزم که هنوز ست سکوتت جاری ست٬

صبرم از حوصله ی صبر شما سر رفته...

آن زمانم که نگاهی نزنی میمیرم٬

خودم از دست دلم حوصله ام سر رفته... .

  • حسام محرابیان

دوست

ادبیات

شعر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی